Regulamin płatności online
Definicje
Klient/Płatnik/Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez Akceptanta
Serwis/Serwis PayNow – internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.
Operator – właściciel bramki PayNow: mBank S.A.
Płatność – dokonywana przez Płatnika indywidualna zapłata na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Serwisu. Każda płatność jest określona w Serwisie, co najmniej poprzez: numer płatności, kwotę, metodę.
Usługodawca - ostateczny odbiorca płatności: Dante Alighieri Insegnamento Lingua Italiana Centrum Nauki i Tłumaczeń Języka Włoskiego,
NIP: 7821227234
Postanowienia wstępne
1. Usługodawca świadczy na rzecz Klienta usługi w oparciu o zawierane z nimi umowy.
2. Usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie umów zawieranych z Klientami są odpłatne.
3. Usługodawca umożliwia Klientom opłacenie usługi przy wykorzystaniu płatności elektronicznej, co odbywa się w następujący sposób:
a) Usługodawca udostępnia w systemie Klientowi link z opcją płatności,
b) Klient po kliknięciu na link zostanie przekierowany do bramki płatności PayNow prowadzonej przez mBank S.A. do strony operatora
płatności online,
c) Klient może skorzystać z linku lub przycisku "Zapłać"/"Zapłać on-line" w Panelu Słuchacza lub Panelu Opiekuna systemu Lingwista,
jeśli posiada autoryzowany dostęp,
d) po wykonanej płatności, Klient uzyska odpowiedni komunikat wraz ze statusem operacji oraz jej unikalnym numerem (identyfikatorem).
Statusy płatności
Płatności mogą przyjmować w serwisie PayNow następujące statusy:
• Nowa (New) - dotyczy tylko płatności bez wybranej metody płatności, płatność została zaakceptowana przez PayNow i oczekuje na wybranie przez Płatnika metody płatności.
• Oczekująca (Pending) – metoda płatności została wybrana, płatność oczekująca na wpłatę. Płatnik nie może już zmienić metody płatności.
• Potwierdzona (Confirmed) - płatności pomyślenie przetworzona przez PayNow, środki zostały przelane na konto Usługodawcy.
• Odrzucona (Rejected) - płatność nie została autoryzowana przez Płatnika.
• Błędna (Error) - wystąpił błąd podczas realizacji procesu płatności.
• Wygasła (Expired) - minął termin ważności, płatność nie jest już możliwa.
• Zaniechana (Abandoned) - Płatnik ponowił próbę zrealizowania płatności błędnej lub odrzuconej. Nowa płatność ma nowy identyfikator.
Metody płatności
1. BLIK,
2. przelew online.
Zwroty płatności
1. W przypadku zajścia konieczności zwrotu Klientowi dokonanej przez niego płatności, zwrot płatności zostanie
dokonany na rachunek bankowy powiązany z transakcją, która została przez Klienta wykonana do uregulowania płatności,
chyba że Klient ustalił z Usługodawcą inne rozwiązanie.
2. W każdym przypadku Klient nie będzie ponosił żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
Reklamacje
Reklamacje płatności przyjmowane są w formie pisemnej na adres e-mail: info@scdantealighieri.com.pl i winny zawierać: adres e-mail Płatnika,
numer Płatności, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności oraz nazwę banku,
na konto którego skierowana została płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty).